yeasterday

Igår red ja tre pållar, dock red ja inte någon av de vidare länge men ändå! Väldigt olika va de dessutom,haha. Först red jag Morris och Hedvig red Muskot, jag trava och skritta och Morris va jättefin. Efter ett tag när jag var klar, fick ja hoppa upp och rida lite på Muskot. Hans trav kändes typ såhääääääär mycket större än Morris, haha. Men han var fin, red med graman så de gick väll bra. När de var klart tog vi in dom och så red Hedvig Richie en stund innan jag fick hoppa upp. Han är helt annorlunda än Muskot så de kändes konstigt, han är högre och hans trav var lite mer i Morris stil.;) Richie va duktig men han tittade på allt så han kändes lite okoncentrerad. Han var mycket svårare än vad jag trott! 

De va jättekul att rida storhäst, och nu får jag göra de några dagar så de blir kul! :D


Jag och Richie(som inte riktigt ville va med på bild;))


Jag och Muskot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0