So sick

Sitter och lyssnar på musik, läser bloggar och berömmer mig själv lite över det duktiga jobb jag gjort med min bokhylla! Rensat och gjort fint. (y) Bara två kvar nu då, tyvärr är de två värst.... Meeeeeeen är lite sur över min dumma mobil, eller snarare blogg.se appen som inte vill att min blogg ska uppdateras.:( Vägrar funka med bilder, och jag orkar inte blogga utan bilder hela tiden-framför allt inte när själva bilden är meningen med inlägget! Hur som helst har jag sen jag kom hem inte haft tid till att skriva, men två inlägg han komma ut + detta mycket intressanta med.

Idag tog jag andra sprutan mot livmoderhalscancer, så fick inte anstränga mig. Morris fick en barbacka tur ut i skogen, lillen verkade tycka att livet lekte och traskade på med öronen spikade frammåt!  Imorgon blir det galopp jobb, och likaså på lördag. Kondisen måste tränas upp så att min vackra springare orkar tävla tre dagar i rad, sen ska jag även träna på det där att sätta tryck i galoppen-så då kan jag ju få två i en smäll!

Nu ska jag börja göra mig iordning och sedan gå och lägga mig, är himla trött och har små ont i huvudet. Godnatt

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0