Små sanningar

Jag är totalt beroende av Instagram, går in på de 24/7 o blir galen när ja inte kan göra de. Första jag gör på morgonen är att titta insta. följ mig!!- eztrid

Jag är Belieber innifrån och ut-men de kanske ni redan visste? ;) min mamma kallade mig besatt;)

Justin Bieber och Alex Pettyfer e de två snyggaste killarna på hela jorden.

För ett år sen trodde jag ALDRIG att jag någonsin skulle hoppa Msv, trodde knappt jag enns skulle hoppa LA- Och nu är MsvB debuten anmäld och ska ridas och mindre än en vecka.

image description

Jag blir lätt beroende av saker.

Jag knäcker mina fingrar. Får typ damp om jag inte knäckt dom. Mina kompisar säger åt mig och sluta, men desstomer de försöker få mig att sluta- dessto mer gör jag de och desto mindre blir chansen att jag slutar! jävligt jobbigt om jag får säga de själv:(

Jag skrattar åt allt. Världens bästa humor<3333333

Jag stör mig något extremt på folk som går omkring o ba "ja snackar aaaaaaaaaaldrig skit, och jag är aaaaaaldrig dum och jag är heeeelt perfekt" SERIÖST BA HÅLL KÄFTEN ALLA VET ATT DU PRATAR MINST LIkA MYCKET SKIT SOM ALLA ANDRA.  

Jag vill blogga mycket, och jag vill skriva åsiktsinlägg osv, men när jag gör de låter de så töntigt så jag orkar inte.

Jag läser sjukt mycke bloggar, dock har de minskat-förut läste jag typ 70 stycken dagligen...(nolifer)

Jag säger lol heeeela tiden

Jag fastnar väldigt lätt på dialekter, brukar prata nån sorts blandning mellan allt möjligt! 


Jag tycker aldrig att jag blir bra på bild.;)



Kommentarer
Postat av: Anger

Jag är inte förvånad över att du ska debutera, du har talang vettu ;)

2012-05-09 @ 12:47:23
URL: http://angrysparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0