Morris 8/5

Jobbade Morris på banan. Gjorde samma sak som när jag red fram hos Carro, och jag vet inte hur jag ska förklara de. FYRKANTIGA HÖRN och rakriktad häst går de ut på, se till så att bakbenen hamnar under hästen osv. Jobbade mest i galopp och de är lätt att märka när jag kommer åt honom, för då börjar han bocka... Men men, när han gjorde de sa ja till han-orkar inte att han ska hålla på så bara för att han inte orkar jobba. I slutet la han ner iaf. Skuttade lite på ett kryss och ett mini räcke, träna på att rida rakt före och att han inte skulle svänga förens jag sa åt han att svänga. I slutet fick han sträcka ut och galoppera i lågform på stora volter och på fyrkanten, sen när jag trava av red jag massa stora serpentiner och så. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0