Lag

Imorn blir det att åka till Edsbro på div.1 finalen. Bestämdes lite spontant i torsdags då de behövde fler stadiga LA ryttare. Vi hoppa ju ur eliten iår då vi inte hade tillräckligt med ryttare och satsar nu med två lag på att komma tillbaka så vi får va med nästa år. Skulle egentligen varit med i alla omgångar, men jag ville hellre rida LA än LB då jag ville satsa på mig själv i första hand. 

Men hur som helst ska jag endast hoppa lagklassen som då går i LA, han har ändå gått två helger irad och LA är inget problem så förklass kändes onödigt. Men vi kommer va där innan LA förklassen börjar så vi kan hejja och så på de andra djursholmarna! Kommer bli väldigt mysigt faktiskt, att lixom få lite sammanhörig het med klubben, sen tycker jag de är kul me lag för alla hejjar på varandra och har kul. 

Ska dusha Morris på morgonen då han är mer grå än fläckig, satan va de damma när jag red ut idag!! Sen att han rullar sig och inte har täcke(såklart) gör inte att han blir renare om vi säger så...;) De segaste me lag är att jag måste ha DRK schabrak och de är så fasansfult fula, framför allt på Morris, då de är vita me röd passpoal. MORRIS PASSAR INTE I VITT!! De är lixom ful vit typ, inte gräddvit utan vitvit. Så Morris ser gul ut..:( Haha, i-landsproblem ;D

Men nu ska jag sova och tagga tills imorn, då går vi all in för DJURSHOLM!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0