Hej vad jag inte orkar vara seriös

Hej. Ja rita precis ett asfint ansikte(=sträckgubbe) som ni hade fått bild på om ja orkat. Är inge sugen på att skriva ordentligt, men jag är sugen på att skriva. Ni väljer själva om ni vill läsa så inga klagomål... Jag fattar inte folk som kommenterar på nåns blogg att den suger och att allt den skriver är konstigt, lixom uppenbarligen älskar du bloggen eftersom att du läser den OCH KOMMENTERAR den. Jag kommenterar typ aldrig på bloggar(Känn er hedrade när ni får en kommentar som inte är typ "svar")Sen har inte de där hänt mig, men de händer ju ganska många och man ba va??? 1. läs inte bloggen om du tycker den är dålig 2. om du läser den, kommentera inte dumt. 3. LJUG INTE och säg att du inte gillar bloggen??? JAMEN DÅ FICK NI VETA VA JAG TYCKER OM DET LITE RANDOM OCKSÅ.:) 

EEEEEEHm, jag chattar(fult ord typ?) med Fillan den beste och då kom ja på att jag saknar henne feeeeett mycket så om du nu av någon anledning läser min blogg, SAKNAR DIG BEEEEJB! OOOOch då fick ni höra de me. Bara för att ni fråga. Har under kvällen ätit, tittat på film och spenderat kvalitets tid med min dator. Så himla social är jag!!! 

Förut idag var jag i skolan men sen lite senare stack jag till stallet i bajsvädret. Kännde typ inte igen Morris då han färgat om sig till gråbrun, gick knappt att se att han ska va svartvit. Efter en ganska långstund i spolspiltan blev han i alla fall nästan rätt färg så då slängde jag på han ett täcke och red barbacka. Galoppjobba och måste skryta lite över att jag har ganska bra balans faktiskt. De går typ lika bra med och utan sadel, NÄR INGEN ANNAN SER. De går alltid bra när ingen annan ser...:( Haha...

Nej men nu blir jag sorgsen över detta inlägg, ni får de i alla fall. Hedersmedalj till alla er tappra som läste hela detta, till er andra- ja förstår er.


Då va han lite renare. Sen hans fina silverlapp-
De som inte går att laga me silvertejp, är trasigt(y)

Kommentarer
Postat av: Feeeeeeee

SAKNAR DIG MEE BEBBI!!!! FÖRRESTEN KOM JAG PÅ ATT SNART ÄR DE LÄGE FÖR GRÖNAN :DDDDDDD <3

2012-06-01 @ 06:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0