Härligt

Har låtit bloggen vila då vädret varit toppen och jag har haft annat för mig. I fredags var jag med Andrea, vi titta på film och åt allt möjligt. Var länge sen jag träffade henne utanför skolan så de va kul o få prata lite. I lördags spenderade jag många timmar i stallet innan jag på kvällen hade de trevligt ute på Ebbas altan. Vi var ett gäng tjejer som åt pizza, prata och mös. När det blev mörkt tände vi stearinljus och det var jättehärligt att sitta ute med kompisar och bara ha det bra. Idag var det tävlings dags och resultaten är jag mycket nöjd över. Var på Jump Club och började med en LA där jag kom tvåa efter en bra runda, efter det hoppade jag en Msv där vi rev ett. Nöjd med rundan ändå och kan glatt säga att Msv inte känns svårt eller högt alls. Himla härligt alltså! Nu är de väldigt lång tid kvar tills nästa tävling så innan dess ska kondis arbetas upp och magen ska bort. Morris är lite för tjock och vi kan inte ta bort mer mat, så de blir ut o galoppera för honom! Själv ska jag väll också försöka anstränga mig lite och börja träna. Beach 2012 börjar närma sig....



jag är inte så mongolid som jag ser ut att vara. 
förresten så följ mig på instagram-eztrid- där uppdaterar jag lite mer än här känns de som ibland;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0