Dags att dra igång igen

Har bara slängt in nåt litet livstecken per dag, känns som om bloggen överlevt sig själv lixom. Dags att komma igång nu i alla fall. Galet hur taggad jag är till majpokalen, ska bli så himla kul att tävla, träffa kompisar och Msv debuten blir väll (förhoppningsvis;)) helgens höjdpunkt! Morris kändes super på träningen igår, men det skriver jag mer om i ett eget inlägg, en liten film ska ni få se med.(plus poäng till mig)

Jag har haft en trevlig långhelg, dock känner jag mig inte utvilad alls! Överlevde den första skoldagen relativt bra, och imorgon har vi inte alls mycket i skolan. Jag har endast två hela skolveckor kvar kom jag fram till idag. Nästa vecka åker jag ju till Majpokalen, så det blir ingen skola på fredagen. Sedan är det kristihimmelsfärd, två hela veckor och avlsutar därefter lite soft med 6juni osv veckan innan skolavslutningen! HEj SommAR LLOOV!

För tillfället spelas spotify förfullt, medan jag väntar på att senaste Gossip Girl avsnittet ska ladda klart. I övrigt har dagen inte varit vidare speciell, skola och stall. Vädret däremot har varit så underbart så man kunde inte annat än att vara på bra humör! 

Nu ska jag avsluta de här inlägget, och ni som läst ända hit är söta-PUSS


Kommentarer
Postat av: Clara Grill

håll utkik på bloggen, lägger upp bilderna från tävlingen! kram! :)

2012-05-02 @ 22:17:01
URL: http://claraagrill.blogg.se/
Postat av: Fe

Men dra igång daaaaaaaaa

2012-05-03 @ 17:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0