Bio



Kom nyss hem efter en bio&middags kväll med mamma och pappa. Började med att skratta i 1,5 timme till The Dictator(som jag verkligen måste rekomendera) innan vi gick till Grill och åt oss väldigt mätta på god middag! Nu ska jag titta runt en stund på datorn och sedan krypa ner i sängen. Har nya lakan så ser fram emot att rulla in mig i dom! Imorgon är jag precis som alla andra ledig, så det blir sovmorgon och sedan stallet. Tror jag ska rida alla tre hästarna, så de blir fullt upp. I övrigt består denna väldigt uppskattade långhelg mest av hästar. Morris ska gå markarbete för Niclas imorgon och på söndag är det tävlings dags! Det enda jag kanske ska göra som är bestämt just nu, är att gå på bio med Johanna. Var såå länge sen vi sågs så det blir kul att få höra vad som hänt.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0