All min kärlek går till vädret

Var helt LIVRÄDD när jag cykla hem från skolan, de spöregna/hagla rakt in i ögonen=jag blunda hela vägen.. Sen helt plötsligt blev allt vitt och då trodde jag att jag dog fast de var "bara" blixten som slog ner typ en meter ifrån mig och så skulle jag räkna hur långt bort den va, men precis när blixten kom så bullra/mullra/banga de så sjukt högt=den var över oss så då börja ja gråta.... Blev totalt dyblöt efter 2 sekunder och de gjorde svinont då de som sagt typ spöhaglade så då fick jag panik. När jag väl va hemma så var jag verkligen genomblöt o de typ rann från mitt hår och jag fick knappt av mig byxorna för de va så blöta! Men nu sitter jag iaf i pyjamas byxor och har nästan torkat. Väntar på att mamma ska komma hem från stallet så jag kan åka ut, hade tänkt rida ut men känns inte som de är nån bra ide om det skulle dra igång igen.... Rider nog inne, beroende på om de är blött på ridbanan eller inte. 

SÅÅÅÅÅ När ni äntligen får ett inlägg går de såklart ut på över att klaga ;) Men ja kan säga att skolan är redigt skön just nu, har typ tittat på film varje dag och vi gör inget seriöst alls! NAAAAAAJS(y)



MIN BILD!!! (nej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0