Truth

Jag lyssnar på musik 24/7- överallt! i skolan, när jag går, mockar, ska sova, åker bil, solar ALWAYS, music is my drug and spotify is my dealer.. ;)

image description

Älskar att använda bläckpennor-de är så mjuka och härliga att skriva och rita me, sen slipper man vässa och man behöver inte trycka hårt eller nåt! älskar bläckpennor!

Morris är heelt perfekt enligt mig-finns inte en sak jag vill ändra, väärldens bästa ponny som gör mig lyckligare än allt annat! ♥



Jag har höjdskräck- men äälskar att hoppa högt, de är bara att typ vara högt upp  och titta ner osv som ger mig panik!

Har en spindelfobi utan dess like- får rysningar av att höra ordet, bara av o tänka på de:s börjar gråta och får seriösa andningssvårigheter när jag ser en....


Jag är extremt lättroad- skrattar åt allt och alla, framför allt mig själv. Min humor är bääääääst!!! lol... 

Gillar att träffa nya människor- har ganska lätt för de med, är inte så blyg av mig i alla fall.. Sen tycker många jag är jobbig, men det är deras problem. tänker inte ändra på mig själv ändå! ;)



Många säger att deras första intryck av mig var att jag verkade dryg- men de flesta ändrar snabbt uppfattningen om mig. Jag är nog ganska lättsam, garvar åt allt som jag ju redan skrivit. Sen kan jag bli kaxig, NÄR DET BEHÖVS!! för jag går INTE med på allt, sånt som är fel är fel och då står inte jag där och kniper käft, jag står upp för mig själv!!

Tar egobilder 24/7- thank god 4 egocam på iphonen!! 

image descriptionimage description
Nåt av de bästa som hänt mig- var när jag gick i mål nu i lördags och var kvalad msv! det var ren lycka rakt igenom, på mindre än ett år har jag gått från botten till detta. de sista veckorna innan jag fick min prins trodde jag att lb var det högsta jag skulle få tävla. kändes som alla drömmar var slängda åt sidan, sen fick jag Morris BÄÄÄSTA DAGEN I MITT LIV och då bara öppnade allt upp sig igen! Och nu e jag kvalad Msv, nåt jag aldrig trodde skulle gå så fort. Har startat 5 LA:er, ett tidsfel i debuten, chilla galet och de var nationel, nolla på hinder i alla fall GRYMT! Sen åtta fel i andra och nu har jag vart nolla i tre i rad! Jag trodde nog att  det skulle ta en stund till. Men ponnyn blir bara bättre och bättre ju högre de blir, och jag me. Skärper till mig när de blir högre, slarvar mer i lb, både jag och morris. 



MIN BARA MIN!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0