Träning 6/3

Igår tränade jag då för Caroline Kamensky. Gick faktiskt riktigt bra, och Morris jobbade fint. Det var en serie som skulle varit fyrkomb. men de hade lagt bommar imellan hindrerna. När det bara var lågt sprang han mest igenom i början, men sen när vi höjde upp lite grann började han anstränga sig och då var han superfin! I slutet hoppade vi en liten bana, med plank som stod snett, bom.sockerbit, bit på volt, en oxer på rakt spår och så serien. Allt flöt väldigt bra så jag är nöjd! När jag galopperade och travade av gick han verkligen i balans och jag behövde inte hålla nånting i handen alls, riktigt riktigt härlig blev han. Nöjd med bådas insats och det är ju alltid kul!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0