Sånt e väll kul

Hur började det:
1. På vilken klubb började du rida?: Djursholms Ridklubb
2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?: Ridlärare, tränare och alla ponisar
3. Vilken häst har lärt dig mest?: Morris!
4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?: Asså 2009 tävlade jag lite på sommaren men 2010 började det väll på riktigt tror jag
5. Vilken häst har du mest placeringar med?: Morris eller Tally Ho!



Dressyr:

1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Morris, helt klart!
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?: Caprina, det var nåt Lc program på ridläger där jag kom trea , lolxD
3. Vad är det svåraste program du ridit?: Venne, vet inte va allt heter...
4. Vad tävlar du för klasser?: Tävlar intee
5. Vad har du tagit för placeringar i år?: Inte en ända, haha


Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: Mojjiis, typ 1.25
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: Morree typ 1.25 eller nå sånt
3. Vad tävlar du för klasser?: LA, snart Msv(hoppas jag!!)
4. Vad har du tagit för placeringar i år?:
Södertälje: 7:a
Heby: 4:a 
har bara tävlat två gånger iår.;)
5. Klubb föredra du att tävla hos?: Södertälje, Enköping och Skogslotten


image description


Häst:

1. Vem är den hetaste hästen du ridit?: Venne, ridit för många för o veta de..
2. Vem är den starkaste hästen du ridit?: Typ torsten, eller asså ja vet inte xD
3. Vem är den minsta hästen du ridit?: Symfoni eller Brynolf!
4. Vem är den största hästen du ridit?: Muskot tror jag, har bara ridit två stora hästar och jag tror att Musse är störst av de. (nej jag har inte ridit richie än...)
5. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?: Lilla Gubben
6. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: Lilla Gubben tror jag, eller Minette
7. Vem är den häst du tog din första placering med?: Minette<33
8. Vem är den häst du tog din senaste placering med?: Morris♥
9. Vilka hästar har du tävlat i lag med?: Morris, Lag-DM, annars har jag aldrig tävlat lag!



Antingen eller:

Häst - Ponny
Dressyr - Hoppning
Utomhus tävling
– Inomhus tävling
Satsa för seger – Fis rida (beror på)
Vitt schabrak - Personlig färg
RidstövlarChaps
Spilta - Box
Spån – Halm
Räcke – Oxer

Kommentarer
Postat av: Clara

Hej! Kika gärna in på min blogg, med målet att träna upp en ponny till att kvala till GP-ponnyn 2013! Du får också följa min resa från Australien till Sverige! Gör som 130 andra ivriga läsare, och följ mig via Bloglovin'! Blir suuuper glad, och på så sätt missar du ingenting!

Kram på dig! :-)

P.S Ber om ursäkt om du redan fått kommentaren förut, eller om du inte gillar sånna här kommentarer! Ser det mer som ett tips på en läsvärd blogg! ;-)

2012-03-11 @ 16:01:25
URL: http://topelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0