randoms

Jag sitter ofta upp en timme extra än vad jag egentligen "behövt" bara för att jag inte orkar göra mig iordning och hoppa isäng.. Jag har suttit och tittat på samma bloggar sjuttioelva gånger den senaste timmen, fattar ni vad jag menar lixom?? Hade kunnat få en timmes längre sömn om jag inte vore så lat!!

Jag hatar mitt hår! Worst ever... tunnt, ful färg, totalt volymlöst och allmänt trist. Ehm, nån som vill byta??

Jag är beroende av tuggummi! Får panik utan tuggummi, bästa presenten va ju de 15 tuggummi paketen jag fick av kallström vid min födelsedag (y) Nemän, har jag inte tuggummi så tuggar jag på min tunga istället, och de är ju inge bra...

Jag tycker de är sjukt tråkigt att borsta tänderna. Å andra sidan, vem tycker de är kul??

Jag tränar aldrig. VILL springa, men de är så jobbigt o göra de ute... Vill ha ett springband ;) Vi har en träningscykel så nån gång ska jag använda den, nångång i framtiden!!!  Är endå inte tjock, och jag rider ju så de går bra ändå..

Jag har varit anledningen till att en kompis brytit armen. Ehm aggressiv tjej?? Neee, vi satt på en trähäst och så höll jag på att trilla så då tog jag tag i Philip men då trilla han istället och mosa armen på en stenmur..xD snäll kompis jag måste varit


Inte som nååågon annan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0