Mål 2012

Just nu är målet att bli helt stadig i LA, och starta MsvB. Sen även att iår bli stadig i MsvB och kanske få nån placering. Helst kvala MsvA, drömmen vore ju o hinna starta de... Dock ska jag ta det lungt, de är ingen ide att stressa upp i klasser man inte är redo för!! Så stadiga MsvB och kvalad MsvA är väll så jag vill ha det när 2012 slutar. Sen är väll ett mål att kunna tävla på vanligt bett, men det vet jag inte om det kommer bli av. Rider hellre kontrollerat med mjuk hand på pelhamet än att jag måste ta i han hela tiden, att de går för fort osv på tredelat.  msv debuten är förresten lite halvt inplanerad, gosh va jag är taggad!!


2012 ska bli så awesome så ja ba kommer älska de här året resten av mitt liv(y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0