lalalallalall



När man inte kommer på nån rubrik blir det en sån där fein som den där uppe! Sitter och lyssnar på GOOD music, sån där awweeessooommeee som bara skriker top class. Längtar GALET tills summer, god vad de ska bli najs iår. 2012 ska bli bästa året ever!! Har börjat bra som fan i alla fall. Nått ett mål som inte var satt att nås förens om nåra månader typ.. trodde nog att det skulle va tuffare att kvala!! Meen nu är de gjort, kan inte vänta tills debuten.. ska bli säker i LA innan jag tar steget fram i alla fall. Kanske hoppa nån Pay and Jump på Msv höjd, känna hur de är och så. ÅÅÅÅH TAGGAAAAAA!!!!! 

Morris jobbades med bommar idag med, trav och galoppbommar. Gjorde lite olika grejer, de gick varken dåligt eller överbra. Han var lite dryg och när jag kicka  till han me skänkeln kicka han me baken......xD Haha ponii<3 de är lite kul när han gör så, för de är lixom mer busighet inte dumhet! Lite svårt att fokusera på nå arbete dock.. Bestämde mig för att träna på min egen balans istället så knöt en knut på tyglarna och så galopperade jag nåra varv i lätt sits utan att hålla i tyglarna, så att jag skulle ha balansen i mig skälv och inte i munnen på Morris. Red även lite över bommarna på detta sätt. Hade inga problem me de idag i alla fall, lyckades hålla balansen hela tin faktiskt. :) Aja, när jag trava av han var han fin och jobbade rätt så är ändå nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0