Läget med Morris

Han har krarftig mugg- och har alltså väldigt ont pga den. Såren mamma sett igår var då mugg. Tycker synd om min prins, men är samtidigt lättad att det bara var ytligt och inte en senskada eller så. Han har behandlats med antibiotika nu i alla fall, så det går förhoppningsvis över fort. Som jag sa igår kan han vila framtills efter påsk, och ändå inte tappa muskler och vara ready till majpokalen. Ska fråga mamma sen om de sa ungefär hur lång tid det tar. Som sagt är det väll bland de bästa beskeden, men tycker synd om min bebis som har så ont.:(

image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att det inte är något allvarligt med honom! Jag gillar verkligen att se filmerna när ni tränar och tävlar. Vilken fantastisk ponny du har! Kom i gång snart och lägg upp mer filmer :)

2012-03-27 @ 17:59:25
Postat av: Natasha

2012-03-27 @ 17:59:49
URL: http://tash.blogg.se/
Postat av: Natasha

Vilken kaos det blev med kommentarerna. Det är jag som har kommenterat det inlägget utan namn :D

2012-03-27 @ 18:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0