Helgen

Har kommit ut nåra tidsinställda, men inte mycket live bloggning this weekend. Kör en snabbis om varje da.

fredag: Jobbade Morris i ridhuset. Gjorde inget speciellt men han kändes bra. På kvällen kom Maria, Lovisa, Christina och Anastasia hit och så åt vi middag och hade det mysigt! Åt Sushi och väärldens godaste efterätt som ni får bild på sen! Spela lite buzz och när klockan var runt 12 stack alla hem.

Lördag: Morris drogades och vi klippte huvud, kropp ben. Han dushades med, och numera får han ha hals ute i hagen, orkar att inte att all päls växer ut. Gick med honom 2 ggr i sammanlagt kanske 40 min. Eftersom att han blivit drogad ville jag inte rida. På kvällen var jag med Löken, aka Lovisa. Vi titta på en mycket oklar film, A lonely place to die, och snacka. Spela Athens men de lagga och sen sov jag där.

Söndag: Vakna hos Lovisa, åt frulle typ halv somna igen och sen drog jag hem. Kasta i mig lite köttbullar och så ut till stallet. Min syster var på tävling, så ja mockade två boxar och sen red jag Morris. Skulle ridit muskot med, men jag han inte. Red Morris i över en timme, hade framme lite små hinder som ja jobbade med. Finslipade och var riktigt noggrann. Gav mig inte förens allt satt perfekt, men de tog ett tag och i slutet var Morris halv död typ.;) 



Mästervärket! Nutella, bär och grädde- mums!



Har bara bilder från fredagen, men bättre det än inga alls- right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0