Helgen i ett

Friday: Hade en bra dag efter en bra  vecka och taggade till tävling men sen upptäcktes min pålles skada, iiinnnttteeee kuul... På kvällen kom Anastasia och Maria med massa onyttigt och så titta vi på film och hade de mys. Slapp tänka och deppa över Min Prins ett litet tag

Samedi: Tog hand om lill-killen, som svullnat upp i alla ben.. kändes dock possitivt då de inte känns lika mycket som en sen skada då. 
På kvällen tog jag en promenad med Maria innan vi åkte till mörby och käka sushi, köpte lite godis och så hem till mig o titta på film. 

Söndag: Mamma och Hedvig var på tävling, så pappa körde mig till stallet. Fixa de som behövde fixas och sen satt ja i stallet en timme o vänta på pappa som va i stan, men sen körde snälla Maria hem mig. Hade inte mycket att göra där ute idag, mockade, fixa mat och borsta Morris. Kunde inte rida Morris och Muskot har dratt av sig en sko så de gick inte heller. SAKNAR REDAN ATT RIDA MIN KUNG!! När ja kom hem tittade jag på några avsnitt Top Model, dusha och chilla. 

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Tjockis helg!!

Bortsett Morris skada så har det vart en trevlig helg med mina underbara vänner, dock kan man inte vara 100% glad och nöjd när inte allt är bra... MEN VET NI? Mamma hittade typ skrapsår på benet han var svullen på idag, de har inte synts förut men kan inte vara nya då han haft lindor och paddar på sig hela tiden. De såg tydligen lika dant ut som det gjort i vintras när han skrapat upp benet, och då var han oxå halt och svullen så det kan faktiskt vara något sånt! Att han är svullen på de andra benen börjar vi tro har med nåt annat att göra. Han ska till Brunmåla imorn i alla fall, tre veckors vila är fine sen ska han va igång för att min plan ska funka, då de inte tappar nåt alls iprincip på bara tre veckor. HOPPAS PÅ DE BÄSTA!!!! Alla håller tummarna för min prins!!<3

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0