FRIDAY

Veckan har faktiskt gått relativt fort får jag lov och säga. Allt kändes AAARGH i måndags, och nu är det redan fredag! Vet inte hur de gått till men det känns som om vi hoppat över nåra dar.. Nu är det ju faktiskt bara typ 4 veckor kvar tills påsk, och då ska jag göra något riktigt roligt så JAG LÄÄNGTAR! Aja, slutar halv fyra idag. Vet, borde vara olagligt att sluta så sent på en FREDAG!! Hinner inte med stallet bara för det, ska ju va på Såsta vid 6. Har dessutom 2h engelska som sista lektion, och man är så död då så alla kommer typ få underkänt... Meen inte klaga på de. Gillar i övrigt inte fredagar i skolan, men ingen brryyyrrr sig så ska sluta snacka om min skola. Men om jag gör det så har jag inget mer att säga så GOOODBYYYEEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0