Fallskärm



Gokväll, jag är trött och kommer inte orka skriva nå serius shit.. de här kan bli hut zpår som hhelst. (y) Lyssnar på musik, checkar bloggar och chillar. Ska sova snart, är rätt så död typ.. Imorn drar nåra av mina pooolare till Finland(eehm??) o spelar fotboll, men jahg kommer antagligen ha mys me de som fortfarande är hemma.:) Ska ut till stallet då me, jobba igenom ponnyn ordentligt. Han var fin idag, men då vi glömt att de skulle vara hoppträning han jag bara rida i en halv timme. Morris hade skaffat lerinpackning så nån timme gick åt till att få honom presentabel. På lördag åker pälsen av me, DE BEHÖVS!! Borde gjorts för länge sen, men bättre sent än aldrig. De här är nog sista klippningen me.. Aja, den halv timmen jag red idag jobba jag på, red barbacka. Bra för balans och skönt för ponnyn! Vart inte allt för konstigt inlägg, men slutar här.. vill inte riskera nåt.;)

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0