De går bra för min blogg

Har ingen anledning till att jag inte bloggade idag, jag bara gjorde inte det. Har suttit och hängt vid datorn hela kvällen, men inte gjort nåt speciellt lixom. Hopptränade Morris idag, första hoppträningen på typ två veckor. Han var som vanligt fin på hinder, men något stel på marken. Snart kommer equi-terapeften(stav..) iaf, så då får hon se om han sitter fast eller om de ba e att jobba han ännu mer lösgörande. Hur som helst så var det tre olika övningar, lite sockerbits grej, halvt studs med räcken och bommar och sen en liten serie. Travbom, studs ett galoppsprång, oxer. I slutet fick vi till nåra riktiga 10 poängs språngs, där han hoppade igenom hela kroppen me fina framtassar, och öppnade upp bak. Super! Efter två sånna språng på raken och massa annat jobb fick det räcka för dagen. Nu taggar jag tävling!! Är jättetaggad faktiskt, sen behöver vi inte åka från stallet förens elva så de e assoft.;) Får träffa min besta bejb, som ja saknat sönder, me, love u.♥




Kommentarer
Postat av: Felicia

Love ya' <3

2012-03-22 @ 22:09:38
URL: http://feliciasegui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0