Tur i oturen

Idag när jag tränat klart så skulle jag prata med Niclas(hade ridit för honom), så jag satt på Morris och så stog Hedvig och Richie brevid. Sen när Hedvig skulle gå blev Richie sur på nåt så han sparkade och träffade min fot me världens kraft. Gjorde så jäkla ont och jag trodde verkligen att jag brutit den! Fick typ en chock och det gjorde ont och så var jag livrädd för att den var bruten, såg lixom hela sommarn ba förfalla.... Men hur som helst så prövade jag tillslut att röra på tår och fot och även fast det gjorde äckligt ont så gick det. Måste ha träffat så jäkla "rätt" då det är precis under den där "knölen" som det gör som ondast och är svullet. Det gör svinont att gå och att böja på den. När den bara är så är de ok men de gör ont då med... Men som sagt, tur i oture. Gör as ont men jag hade kunnat bruta den, eller så hade Morris kunnat bli träffad och skada sig! Men nu har jag den i alla fall lindad så får jag se imorn hur det är. 


Mobba inte mitt ben, de är en ful vinkel!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva lite om muskot ich Richie?? Bilder också;))

2012-06-10 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0