Taggar igång med denna runda




Så jäkla bra känsla jag hade där, Morris var grym!! Satte ihop han alldelles försent på linjen så bommen åkte men annars- klockren runda. Vi LEKER runt i LA nu, Inga problem alls. De där var första rivningen i La på lixom ett halv år, rev i min andra start annars har de vart nolla. Imorn hoppar vi Msv, antingen super att hoppa som första klass så båda är pigga och fräscha, eller mindre bra att vi inte är igång. Men han är ju inte tittig och jag tror de blir super!! Vädret är antagligen bäst imorgon så de känns bra att starta Msv då, är de kaos på söndag stryker vi oss och jag vill gärna ha hoppat nån Msv lixom. Hoppas på att komma hem med globengehäng, haha. Lätt att vi skulle fixa de, asså vi KAN! Måste bara få lite rutin så de där fyra felen försvinner... Men de kommer. 

NU ska jag gå ut och bada Morris, så ger vi oss av sen. As taggad, alla säger att Vetlanda har en grym bana så och att de krävs mycket innan den blir så dålig att man inte kan rida. Super!! Aja, dags att börja jobba. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0