Sommarlovets första hela dag har börjat

Ledsen för att ni endast fått mobil inlägg. Har inte kunnat blogga ordentligt och jag ville inte att det skulle vara helt oupdaterat. Har nu under kvällen chillat gaalet med Lovisa, Maria och Filippa. Bara pratat och haft det skönt. Har fortfarande inte förstått att det faktiskt är sommarlov!! Så extremt galet skönt så det finns inte. LÄngtar inte tills åttan, då får man ju betyg och allt blir så seriöst. (Lider med er som börjar sexan och får betyg redan då...) Hur som helst ska jag inte tänka på skolan nu, utan bara ha det skönt. Vila ut mig och ha roligt. Och att vila ut mig ska jag börja med NU. Är så himla trött. Inatt sov vi sju tjejer tillsammans och fyra av de sov i samma säng(dock väldigt bred)... Jag hade turen o få en egen, haha. Men hur som helst kan ni ju tänka er hur mycket jag sov lixom ;D Godnatt


Morris gick super idag, och det gick bra att rida med foten. Gör inte alls så ont längre, eller i vissa vinklar gör de ont men a. Jag vet inte om vi vill att jag ska skriva "dagens ridpass" men jag tycker de är trist att skriva och läsa om sånt så jag gör det inte om de inte är något ni saknar lixom...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0