Sommaren tvåtusentolv

Denna sommar börjar med att jag har fullt upp men senare under lovet har jag knappt planerat nåt alls. Min sommar består ju mest av häst, som ni kanske förstår!

På söndag åker jag och Morris till Carro och tränar, stannar där tills på tisdag. På onsdag ska Morris få nya skor och senare på dagen åker vi till landet. På torsdagen bär det av till Vetlanda där jag tävlar tre dar under midsommar helgen. Kommer tillbaka till landet på söndagen och på måndagen ska Lovisa, Johanna och deras ponnys komma och göra mig och Morris sällskap i någon vecka! Efter det däremot, får jag vänta ända tills 20 juli då vi ska på meeting i Västervik. Det sista vi planerat in under sommaren är meeting på Årsta Runsten. Ska hoppa RS mustang cup som går under Ponny-SM. :)

Har under ett års tid sett fram emot Falsterbo, men deprimerande nog tror jag inte att det blir nåt i år. Min mamma verkar inte så jättesugen på att åka dit, så jag har ingen stanns att bo. Usch, de är så trist.. Falsterbo Horse show e bland det roligaste jag vart på. Älskar stämningen. Så de är väldigt synd....:(

Mellan allt ska jag vila, och njuta av sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0