paaaaaartii fåår evveerriibbooddiieee Danse come on and danse

WIIIE stava fint va?? Nu på kvällen har jag vart hos Emma med ett gäng sköna brudar. Vi hade suprice party för Maja och Josefin som fyller år tätt inpå varandra! Jag tycker de blev lyckat, hade himla kul i alla fall. Åt alldelles för mycket däremot, så nu håller min mage på att sprängas.... Var huuur mycket kakor och grejer som helst, som Andrea och Emma bakat. Sen har min svanskota typ dött.... satt på en sån där yogaboll och typ stusa upp och ner me så åkte den åt sidan så jag flög ner på marken..:( AOUCH! Viisste ju lixom att jag skulle dit men ja kunde inte skriva nåt om de sååå de blev inget förens nu.;D


Center of attention Jao (elle vad de heter;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0