Morgon

Orkade inte skriva god morgon för den e fett fel. DE E DÅLIGT VÄDER men som tur är lyckades jag vakna och inte va trött så just nu är jag på ganska bra humör ändå! De är ingen som hinner med mig idag så det blir inget stall. Morris har ändå galoppjobbat och blivit ganska trött nu tre dar irad så de kan va bra att han får chilla. Annars får ni höra mer imorgon om vad dagen går ut på, sounds good. Förutom ett litet förhör på engelskan så blir denna dag nog ganska lugn och trevlig i skolan. Focus, lång lunch, matte och så engelska. Slutar sent men på engelskan ska vi även titta på film, så jag överlever. Inte direkt så man vill ut till det härliga vädret lixooom. 1 juni idag förresten, de firar vi med regn!! :D:D:D:D:D bajs. 

image description
thöt

Kommentarer
Postat av: Clara

Hej Estrid. I vingåker där jag bor är det en familj som håller på att bli utvisade. Dom har bott här i 5år, lärt sig svenska språket, pluggar på som attan i skolan och har världens underbaraste vänner. Så snälla, det skulle betyda så sjukt mycket om du länkade dethär på din blogg, vi måste få hjälp! Vi har skickat in till tv4 och försöker på tag på fler tv bolat mm. SNÄLLA ESTRID! Hjälp oss! Det är sjukt viktigt. Och vi har knappt en vecka på oss. Så snälla, hjälp till och fixa dethär! http://www.facebook.com/groups/444164258946080/



Länka snälla!



VI KAN GÖRA SKILLNAD. KÄRLEK ÄR STARKARE ÄN ALLT!

2012-06-02 @ 20:04:52
URL: http://claraagrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0