Min väldigt fullproppade tävlingsplanering, hehe

Nästa gång vi drar på tävling blir vid midsommar. Då åker jag, mamma och Morris till Vetlanda på meeting. Hoppar Msv, La, Msv då La var det högsta som fanns på lördagen. Det kommer vara på deras gräsbana så jag hoppas på bra väder! 


Nåra veckor efter det är de dags för meeting i Västervik, La-Msv-Msv. Den sista Msv är RPC så de är väldigt mycket bra människor där. De är ju kuuuuuuuuul men då är de svårare att bli placerad ;D Haha

Sen har vi pratat om Årsta Runsten i augusti, och hoppa cupen som går samtidigt som SM. Vore en bra erfarenhet att ha varit på en sån tävling, och allmänt kul. Senare i augusti har vi tittat på Tierp men förutom detta är det tomt. Allt är meeting men de är några veckor mellan allihop så han hinner ju återhämta sig lixom. 

Vi hade anmält till Vingåker men sist jag var där var de så himla hårt så jag inte ens hoppa fram till LA= dåliga tankar om de stället... så vi strök det. KANSKE åker dit EN dag, men bara KANSKE. 

Så där då, nu vet ni det med. Nån själ där ute är säkert intresserad, så då blev den glad nu i alla fall.:))))







Kommentarer
Postat av: mi

vi ska oxå till västervik och årsta!! as roligt juuuu! :D<3

2012-06-08 @ 11:31:00
URL: http://micaaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0