Just hemma och ska snart iväg igen

Tjena tjena! Har vart fullt fräs hela dagen så har inte hunnit med datorn alls. Åkte till stallet typ halv tio och kom hem runt 1. Vid två åkte vi till stan på studentmotagning. Har varit där i nåra timmar och kom precis hem. Snart ska jag och en massa kompisar till Filippa så ska vi äta middag och ha det mysigt. Är inte hungrig alls men lite sallad ska jag nog få i mig, bara för att. När denna helgen är slut kommer jag rulla runt... Åt mycket igår, åt mycket idag och imorgon fyller min syster år så det blir väll tårta osv då med! Men, men bara att gilla läget. Kan unna mig lite gott bara för att vädret är dåligt, hänger väll inte ihop men vem fan orkar vara logisk?? Nu ska jag i vilket fall röra på mig i alla fall, blir en lång prommenad till Filippa, hela 50 meter(om ens det) måste jag gå! Trevligt att bo granne ibland asså...;)


Bild från igår, när vi blåste upp alla balonger. De jävlarna sprack ju hela tin:@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0