ibland är min skola ganska najs

Typ som när första lektionen blir inställd så man börjar tio i tio! Sen e det tacos till lunch och på engelskan ska vi ba titta på film tror ja(y) Enda problemet är att vi ska sluta så äckligt sent på fredagar, asså då vill man sluta senast två... halv fyra brukar vi i alla fall släppas och då ska jag ut till stallet. Har inte planerat va jag ska göra där, så det återstår att se. Förut sa ja ju att jag skulle blogga när jag tittat på Burlesque, men så blev de inte riktigt... Sen dess har jag ätit och tittat på film med mamma så min blogg vart tom. 

Har absolut inga planer för denna helg, hoppas att nåt kul dyker upp. TAGGA SOMMARLOV NÄSTA VECKA DÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! Såhääääääär skönt. 

Meeeen nu kom jag på att vi ska ha sista festen för 99:orna på lördag, fan va denna ska bli grym asså!! Har större lokal en vi brukar ha denna gpng, över 250 st har gått me i gruppen och även fast alla såklart inte kommer så blir de nog en del.(y)


ÅÅÅÅÅÅH dessa gillar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0