Hemma och vänder

Har nyss kommit hem och väntar på att min syster ska bli klar i duschen. Klockan åtta ska vi vara på monrads, som tur är tar det bara några minuter att cykla dit! Idag var en bra dag och efter en superfin nollrunda slutade Hedvig och Richie på en nionde plats. Min tränare Carro(kamensky) gjorde sin första start sen oktober(tror jag det var) på sin stjärna Tiesto och hoppade klockrent runt en 1.35. Så himla kul att se dem, de är så samspelta och Tiesto är sjuuukt fin! Men jag skriver mer när jag kommer hem ikväll, nu måste jag snabba mig in i duschen och sedan byta om. Hejdå

 

Jag och min kusin Ebba på Hedvigs student:)


Kommentarer
Postat av: Clara

shit vad lika ni var! ;o

2012-06-16 @ 00:37:07
URL: http://claraagrill.blogg.se
Postat av: ebzen

Shiet har inte sett att vi är så lika innan.. hahha ooooj

2012-06-19 @ 00:13:19
URL: http://ebbaliciouz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0