Dåligt sverige

Orkade inte ens titta på matchen sverige-england då ja visste att de skulle förlora... De bara ridning vi är bra på! Haha nemän skämt åsido, om nån någonsin igen klagar på att Roffe vann jerringpriset kan man ju säga att han VANN EM och fotbollsspelarna sumpade...

Tittar på film, Trubbel i Paradiset heter den tror jag. Har målat naglarna med ett av de nya naglacken, dock har jag som vanligt endast hunnit med att måla en hand.;) Men nu ska jag snart sova, är trött då de även idag varit en fullproppad dag. Imorgon ska Morris ridas ut och så ska jag kanske va med Johanna om hon kan. Annars har jag inga planer så då kan jag ta igen.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0