Älskar nya blogg.se

De e nääääz, känns lite proffsigare-haha..;) Om jag förståt rätt kan man svara på kommentarer osv precis som i Wordpress, och även göra tidsinställda från mobilen m.m. Superbra! 

 

Har precis kommit hem från Hard Rock. Hade de jättetrevligt me hela gänget! Alla är så härliga på Djursan, och alla är typ kompisar med alla oavsett ålder. Spårade lite på slutet och så fick vi Agnes att dricka cola kryddad med salt och peppar. Döööööööööör va äckligt de måste varit, haha. Själv åt ja hamburgare vilket var gott men mättande. 

Imorgon vet jag inte om jag ska följa med Hedvig och mamma till Runsten igen, men jag tror det! Isåfall är de rida Morris, åka till Runsten och på kvällen ska hela familjen till Monrads och äta middag. Just nu har jag verkligen nåt att göra från tidig morgon till kväll, inte mycket tid över. Är trött efter en tidig morgon och sen har man ju hållt igång hela dagen. På lördag kanske jag får sova ut i all fall, för från och med söndag är det fullt upp och antagligen relativt tidiga morgnar i två veckor. Först allt med tävling osv och sen när jag blir "själv" på landet(=mamma är inte där) får jag släppa ut och fodra ponnysarna på morgonen. Men men, efter det har jag några veckor att njuta av sommarlovet! Sen ska jag inte klaga heller, jag tycker om att ha mycket att göra. Lixom att man gör något hela tiden och inte bara sitter och låter dagarna försvinna. 

 

Nu ska jag se om jag kan komma på nåt att skriva om och isåfall blogga lite. Annars ska jag bara titta lite bloggar och sen sova. Känns himla inbjudande att krypa ner i sängen nu! Godnatt

 

I'm living my dreaam jaao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0