Planer för sommaren


På lördag åker jag och Morris till Carro, stannar tills på tisdag och tränar. 

På onsdagen åker jag vidare till Falsterbo, kommer fram dit onsdag eftermiddag/kväll och sen stannar jag hos Johanna och så kommer jag titta tors-sön. Åker hem måndag morgon tror jag.

Efter det ska Morris ridas och trimmas och sen på torsdagen åker jag, mamma och Hedvig med Richie och Morris till Västervik och tävlar. Tror det är La-Msvb-Msvb jag ska hoppa... och sista Msv är Ridsport Ponny Cup, ååh vad jag vill ha en sån rosett!;) 

Sen är det typ en eller två veckor innan jag och Morris ska hoppa Rs Mustang cup i samband med Ponny Sm. Stallar upp Morris på Årsta Runsten och bor hemma. Kommer bli askul att titta på SM klasserna, lätt jag satsar på att hoppa SM nästa år! 

Därefter e sommaren slut typ ju:( Och då börjar jag åttan.... shit va tiden går fort! Känns som alldelles nyss som jag började sjuan. 




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Koncentrerad brud!!

2012-07-03 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0