OS

Har tittat på OS, banhoppningen i fälttävlan. Sverige kom fyra i lag, drygt... Vi har dock en svensk i ledning individuellt, och hennes häst såg super ut. Halv fyra är de ännu mer så ska snart gå och rida. 

Grym statistik igår, var kom alla ifrån?? E ni duktiga får jag med va det, så loovar att jag ska uppdatera mer än ett inlägg idag. Har nyss ätit pannkakor så att jobba lite sitter fint. Ett tag såg de ut som om att solen skulle komma men sen började det spöregna istället. Jag vill bli brun, men det är typ mission impossible. Just när jag sitter upp blir de alltid as mycket sol och sen när jag hoppar av blir de bara moln. 

På torsdag åker vi till Årsta Runsten med Morris, stallar upp honom där och bor hemma själva. Sen åker vi tillbaka hit och så åker jag väll hem på torsdagen eller nåt. Lite skönt att komma hem, och jag vill träffa mina vänner!! Mindre kul med skolan, men man kan inte få allt.;) 

Nej nu ska jag ta tummen ur röven och hoppa i ridbyxorna. Himla dålig stil av vädret att bli dåligt samma sekund som jag skrev den meningen. JAJA jag får rida ut. Går inte att rida på banan när den är blöt. Sååå vi kör galopp/kondis i skogen. OJOJOJ vad morris skulle bli glad om han visste de. HEJDÅ



Och om någon är intresserad så var Muskot såå fiiin i sin första start sen skadan. Nolla i både 1m och 1.10, och så 9:a och 2:a på det. Fina Musse!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0