Måndag

Har suttit med "nytt inlägg" sidan uppe i över en timme, det var som om att all lust till att skriva försvann så fort jag startade datorn... Som vanligt. Idag red jag i alla fall, finally! Morris var väldigt pigg och verkade inte ha nåt emot att få springa lite. Imorgon ska vi förhoppningsvis åka iväg och hoppa. Det skulle vara extremt skönt efter som att jag ska tävla på fredag. Vore dessutom skönt att rida på en riktig bana och checka av att allt funkar. 

Hann med en dejt med solstolen, och när solen väl visade sig var de riktigt varmt och skönt. Molnen var dock många så låg mest och frös... Svensk sommar<33 Nu ska jag sätta på nån film, och sen blir det väll middag. HEJDååÅÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0