Livstecken

Tjena tjena! Har låtit mig själv ta en paus från bloggen några dagar, men tänkte försöka sätta igång den igen nu. Senast jag bloggade var fredag kväll så kan dra resultaten lör&sön lite snabbt. 

På lördagen hoppade jag MsvB, en ackumulator. Var nolla(Morris är världens bästa ungefär) och kom 5:a. usch usch usch på min ridning den rundan, tackar ponnyn tusen gånger om för att han ställer upp när jag rider så. Segt att det var ackumulator dock nu när jag var nolla och placerad då man varken får kvala eller räkna poäng från ackumulator hoppningar...

På söndagen var de oxå MsvB, Ridsport ponny cup kval. De gick så jäkla bra. Hade jag mött upp liite mer med benen in i första kombinationen hade vi nollat.. Slutade på fyra fel i alla fall. Han räckte inte riktigt över en oxer och petade bak bommen. Sjukt nöjd med rundan, asså de kändes grymt bra verkligen! Synd med en rivning när de känns så bra, men asså 4:a fel är bra! Inget jag är ledsen över direkt. 

I övrigt va helgen grymt bra, blev coachad av Carro, träffade massa kompisar och tittade på tävlingar. Tummen upp! Förutom en väldigt virrig speaker så fanns det inte mycket att klaga på i Västervik. Trevligt ställe verkligen!

Nu taggar jag till Årsta Runsten istället. Där går klasserna La,La+ och om man kommer till final msvB. Hoppas ju självklart på final, och i LA blir vi vääldigt ofta placerade så jag vågar nog tro att jag kommer dit. 

Filmer får ni förresten när jag kommer hem. Kan inte ladda in filmer på den här datorn så ni får vänta.



Idag har jag ridit Morris, och nu ligger jag i matkoma efter lunchen. Ikväll ska vi titta på bio i Norrköping och innan dess ska jag bara ta det lugnt. Är på landet nu ju, och gjort sånt man ska göra på sommaren. Åkt ring, badat, vilat, ätit osv. Haft de riktigt bra alltså! Känns sådär att skolan snart börjar, men de ska jag inte tänka på. Puss






Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Bra tips där! Tackar man för.
Och tack igen :D hur går det för er? Är ni inte kvalade msva snart? ;)

2012-07-27 @ 22:58:09
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Åh men roligt i alla fall ju :D
Du har ju tid i alla fall så det är ju inte bråttom, men shit ni är verkligen ett grymt team!

2012-07-28 @ 10:32:58
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Caroline Bågfeldt

hahahaha jag fick ett tips av en läsare att någon låtsades vara mig på bilddagboken, jag gick in och kollade och hon har till och med bilder på dig och morris .. ;) haha
Popcorn96 heter den/hon/han

2012-07-29 @ 23:03:46
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0