Igår och idag


Igår red jag ut och galopperade Morris, i uppförsbackar och rakt. Han kämpa på bra och blev trött o svettig. Spola av han och släppte ut han, sen plockade jag isär tränsen och smörjde+fetta in de och allt annat läder. Good work assååå..;) På kvällen spela alla kubb, haha mittlag vann två av tre gånger wihoo.  Sen gick vi in och så va de Paranormal Activity 2 på tv, asså :O dog va de va läskigt.... när den va slut slog jag på Disney Channel, lättsamt och bra!;)

Nu sitter jag och tittar på Top Model. När det är slut ska jag gå ut och tvätta både utsida och insida av pappas bil för att tjäna lite cash till Falsterbo!(y) Ska dit nu, ska bara boka tåg. Kommer åka onsdag och hem måndag morgon. Ska bo hos Johanna så de blir som förra året. Super! :D Lateroooo


en sån tuffing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0