Hästhoppning

Morris fick vila idag, han kommer gå hårt hos Carro så imorn ska jag jogga och känna igenom honom lite lätt bara. Sitter och tittar på Nations cup från Ache, en utesluten och tre 4 felare från Sverige. De tre 4:a felarna hade exakt samma fel, TRAMP I VATTNET?? Så jäkla onödigt.... Annars var de ju nollor.... Och nu är de andra rundan och Roffe fick tramp i vattnet IGEN!?  Peder gick omkull i första så han hoppar inte nu andra omgången. 

Vart på outleten i Vingåker, fick ett par jeans, en tröja, en byxdress och en sorts typ jacka. Haha fin förklaring där på den sista, men a. Åt pannkakor tidigare idag, hamna typ i matkoma. Usch vad jag blev mätt! Men de är värt de! 

imorgon släpps bieber biljetterna, vet inte vad jag gör om jag inte får en. Blir deprimerad as hell i alla fall. Hejdå


Fick låna johannas Equipe schabrak en dag, älskar det! Vill hitta nåt snyggt i falsterbo. Svart eller blått typ. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0