Godmorgon

Appen funka inte igår och jag hann typ inte sitta vid datorn, så de blev ingen bloggning. 

I tisdags åkte vi med Morris och Richie till Skogslotten och hoppade. Inte mycket att säga, allt gick bra och Morris kändes positiv till hinder. Låg i solen nån timme men mitt pigment är inget att skruýta över så vidare mycket färg får jag inte... 

Igår åkte vi ännu en gång till Skogslotten, men denna gång för att Muskot skulle hoppa och sen skulle vi hämta Blixten. När vi åker till Västervik blir Muskot ensam så Blixten är en liten shettis som ska hålla honom sällskap! De är redan kompisar så de blir nog super. Tyvärr ska han hem redan söndag/måndag så jag får inte träffa honom så mycket.:(

Idag åker vi till Västervik i alla fall, trimmar hästarna där ikväll. Kommer hoppa en klass per dag, La-Msvb-MsvB(som även är RPC) Är jättetaggad på att tävla nu efter Falsterbo, så det blir super kul. Dock måste jag packa lite mer så jag slutar här, vi hörs!


MsvB, höjden e ju inget problem i alla fall!;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är muskot? kan du lägga uppp en bild? :)

2012-07-19 @ 17:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0