Dagens resultat

Hoppade LA, Morris var sjukt taggad. Ser dock inte ut så på filmen... haha. Nolla i alla fall, och kom faktiskt tolva. Så nu har jag åtminstonde både rosett och plakett härifrån. Har fått me mig pris hem från typ varje tävling i år, grymma ponnyn! Imorrn hoppar jag msvb, bedömning ackumulator. Taggad!! Red typ 6-halv 7 idag. As mycket ponny starter. Hoppas de går snabbare imorn!

Var nån som ville se bild på Muskot och undrade vem han var, så han får sätta färg på detta inlägg. Muskot är en av min systers storhästar, tyvärr har han vart skadad lääänge men nästa helg ska han tävlingsdebutera, eller a asså iår. Han har inte startat sen augusti förra året. Fina Muskot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0