Hej

DU

Namn: Estrid

Gillar du ditt namn? gillar att de är annorlunda, hade dock hellre stavats Eztrid(haha)
Födelseplats? Vet icke
Bor? Djursholm
Ögonfärg? Blå
Hårfärg? Brown, ganska ljus och ful brun!
Skostorlek? mellan 36 och 38
Längd? 165(ca)
Civilstatus? forever alone xddd
Höger eller vänsterhänt? Höger
Är du nöjd med ditt utseende? Nej! Finns typ inget på min kropp jag tycker om xD
Vad gillar du mest med dig själv? Mina ögon? Haha, ända delen som är ok....
Och vad vill du ändra på? allt..xDxD
Vad gör du på fritiden? Rider och när jag kan så är jag med mina fina vänner!



FAVORIT
Mat? Oxfile me sås och pommes!!
Dricka? Hallonsoda, coca cola, vatten
Färg? Pink, black, white, mörk blå,  brun, lila, gul osv osv... jag gillar de flesta färgerna!
Artist? Justin Bieberrrr
Musik? Tagg låtar, dör för de!
Låt? Fireflies, finns mycket känslor bakom den...(Lovisa fattar)
Veckodag? Fredag kväll , lördag all day
Sport? Ridning
Godis? Salt lakrits!!
Skådespelare/skådespelerska? Vet inte...



ANTINGEN ELLER
Sommar eller vinter? Sommar
Bikini eller baddräkt? Bikini!
Rosa eller blått? Piink
Mjölk eller vatten? vatten
Saft eller läsk? beror på
Bada eller sola? Bada, de är såhäääär trist att sola... (har halft ADHD typ så kan inte ligga still...)
Jeans eller klänning? Jeans, ser ut som ett freak i klänning, trots att jag använder de rätt så mycket...;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0