Stilrent eller utstickande?

Hur vill ni se ut när ni tävlar, stilrena och "klassiska" eller utstickande med nån knallig färg? Själv har jag haft olika åsikter om det. Det KAN vara snyggt med en skrikande färg på ett schabrak till en svart häst, men själv trivs jag för tillfället bäst med en lite mer stilren outfit. Sen är jag kanske inte alltid klassisk med blått/svart/brunt/vitt osv men jag brukar inte vara så "spårad" heller. Tycker det ser proffsigare ut med stilrent men samtidigt tycker jag det är coolt med folk som sticker ut i lagom mängd. Som sagt, ett schabrak/stigbyglar eller så kan vara coolt enskilt, men inte alltihop på en gång. Lite för mycket om jag får säga vad jag tycker. 



Shit vad jag ser lång ut på den bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0