Stall

Fick en fråga om vart jag har Morris, men jag vill inte ge ut så mycket information på nätet. Det ligger i alla fall i Upplands väsby, tar ca 20 minuter med bil nu. Vi hyr in oss där, finns ridhus, ridbana, skrittmaskin, rakbana och massa bra skogsvägar finns även en äng som inte tar lång tid att rida till.:) Trivs relativt bra, lite segt då jag är enda ponnyryttaren och så är det SVINKALLT då ridhuset inte är isolerat men ja, det mesta finns där och så kan man till exempel rida och ta fram hinder osv när man vill.:) Var har ni era hästar? 


Har ingen bild på stallet så blev en knasig och smått ocharmig bild på richie, till höger ser man lite av ridhuset och till vänster en del av ett av stallen.



Kommentarer
Postat av: mi

vilken hemsida gör du dina headers på?



btw jag börjar nog blogga igen ;)

2012-02-03 @ 09:52:53
URL: http://micaap.devote.se
Postat av: Linda

sv: jag gör när jag har tid:)

2012-02-03 @ 09:55:25
URL: http://taidischance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0