Södertälje

Nu på söndag kör vi på LB-LA i Södertälje! Första tävlingen för året och gissa om jag är taggad?? Det var förresten där jag debuterade LA, i höstas. Hoppade två stycken, i den första fick jag 1 tidsfel i omhopningen men var nolla på hinder, var så sjukt nöjd med ponnyn där! Dock har vi ingen film från den.... Sen andra sumpade jag totalt men Morris skötte sig bra. Red som en kråka, bromsade in i hindrerna och krashade en oxer, fick ett onödigt pet på sista och ett galoppsprång för mycket typ över allt... Kör på comeback nu i helgen hoppas jag, vill sätta andra nollan i LA, så jag snabbt kan kvala MSV!! Nu köööööööör vi, 2012 ska bli f*cking awesome!!


I en klass kör jag nog på samma outfit, sen i den andra kanske jag får låna min systers svarta kavaj och så tar jag mitt nya HG schabrak.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Svar på kommentaren:

Jag ångrade mig och ville åka till Romme istället men då gick det tydligen inte?! :/

2012-02-06 @ 22:11:59
URL: http://fiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0