Södertälje


från LA:n

Dagen började med en LB, bed A:0/A:0,, sen vart det en LA bed. A:0

lb: Hej Kaos typ... Red på tredelat och kan säga att han är liiiite för stark och pigg för det  PÅ TÄVLING änsålänge. Drog, lyssnade inte och typ kastade sig över hinderna. Tvåan var ett räcke och mot det ba sprang han och blev flack så fick ett ner. 4 fel dålig runda

LA:
mamma var osäker på om jag verkligen skulle hoppa LA:n efter som att de gick så totally bad i lb, men jag ville så det blev så. GLAD I DID! Comeback snackar vi dåårååå. Satte på han pelhammet, går in, nollar och slutar på en 7:e plats. Och då satsade jag inte ens! Tog stoooora vägar och de va 15 nollor, så fattar inte hur de gick till..xD Ska inte klaga i alla fall! Sjuuukt nöjd och glad att jag startade. Bara en nolla kvar nu och sen är jag kvalad msv! 0 fel 7:a bra runda, nöjd!

kommer film från båda klasserna, nån gång.. ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis estrid! Ni är så fina tillsammans! Puss på dig<3

2012-02-12 @ 20:01:50
Postat av: Felicia

GRATTIS ESTRID OCH MORRIS!! Tråk att vi inte kunde träffas mer:( men lägg upp film sen så jag kan få se :D <33

2012-02-13 @ 06:51:45
URL: http://feliciasegui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0