Mina tränare

Fick en fråga om vilka jag tränar för, så tänkte svara på det.

För några veckor sen började jag rida för Niclas Haking och honom rider jag nu 1-2 dagar i veckan för. Sen har jag precis kommit igång med att varannan tisdag åka till Såsta och hoppa för Caroline Kamensky. I höstas red jag för flera olika, bland annat Lisen Bratt flera gånger, Peder Fredriksson och Pontus Westergren. Alla var bra, men jag får ut mer av att rida själv som jag gör för Niclas istället för i grupp, och så har det heller inte varit några träningar för de på sistionde. Carro är så bra, och så är det kul att få träffa lite ponnyryttare och så.;) 



Hoppträning för Peder Fredriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0