I'm Ridin' Solo

Hej alla ni som ville fortsätta att följa mig! Då jag tröttnat på att dela blogg, och att flera personer tycker att jag ska ha en egen- fick det nu bli så. Kommer köra på mitt eget race, inte ha en ren hästblogg utan skriva om det jag vill. Ska verkligen försöka göra tidsinställda, men även blogga mycket mer än vad jag gjort. Filmer(och när min kamera funkar, bilder) ska ni få mer av och jag ska försöka anstränga mig lite nu. Orkar däremot inte skriva någon presentation, utan vill ni veta nåt får ni helt enkelt klicka på "kommentera" och skicka iväg en liten kommentar. Inga frågor är fördumma! Såå, det var allt jag hade att säga för stunden men jag återkommer. Peace out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0