I'm a survivor

Hej igen människor! Ledsen för den bristande uppdateringen men jag har varit i stallet hela dagen och igår hade jag fullt upp. Det var en trevlig kväll med trevligt folk i alla fall. Red ut även idag, men denna gången barbacka. Gjorde i princip samma sak igår, Morris var pigg men stack i alla fall inte vilket jag är tacksam över! Det var inte lika kallt idag men då det blåste kändes vädret ändå värre... Snart kommer det nog en ny design till bloggen! En lite mer proffsig, den jag har nu är bara simpel och tillfällig.;) Ska svara på en fråga och skriva lite andra inlägg nu med, så det här är inte sista inlägget för dagen. Puss


Sommar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0